2.3.13

Diary of Bliss--> Σκέψεις...

Μια εβδομάδα που φτάνει στο τέλος της, όπως έφτασε και το τέλος του Φλεβάρη..
Νέος μήνας! Μάρτης! Άνοιξη! Καλό μήνα!
Μια εποχή όμορφη, αισιόδοξη, γεμάτη χρώματα, αρώματα και εντάσεις. Μια εποχή ζωηρή..

Στον τίτλο μου, έγραψα σκέψεις..
Δεν εννοούσα σκέψεις για την εποχή όμως..
Εννοώ σκέψεις γενικά, σκέψεις που μου έρχονται στο μυαλό. Σκέψεις πότε έντονες, πότε χλιαρές, πότε ουσιαστικές, πότε ανιαρές..
Πάντα με ένα κοινό χαρακτηριστικό: να με βασανίζουν. Να μου ρουφάνε πολύ από την ενέργεια που μου έχει απομείνει. Γιατί μη νομίζετε πως όλοι είμαστε ότι δείχνουμε. Πως ενώ δείχνουμε δυνατές, είμαστε κιόλας, ή επειδή χαμογελάμε, μέσα μας δεν κλαίμε..

Καθένας τραβά τον δικό του σταυρό στη ζωή, έλεγε κάποτε η μητέρα μου και δεν είχε άδικο όσο το σκέφτομαι.
Πάντα μα πάντα όμως στη ζωή πρέπει να ελπίζουμε και να κοιτάμε μπροστά, αλλά με οδηγό το σήμερα.

Οι σκέψεις μου είναι τρελές, τόσο τρελές που τελικά δεν ξέρω τι να σκεφτώ.
Νομίζω με έχει πιάσει λίγο το φιλοσοφικό μου?
Τι είναι η ζωή? Τι είναι ο άνθρωπος? Τι κρύβει μια ψυχή?

Σκέψεις..
Θέλω ή δε θέλω? Μου αρέσει ή όχι? Μήπως βαρέθηκα? Μήπως κουράστηκα? Μήπως..
Σίγουρα θέλω ένα πράγμα στη ζωή. Τη δύναμη της αγάπης, της ενότητας και της ειλικρίνειας.
Θέλω και κάτι άλλο. Την απλή ζωή που ονειρεύομαι καθημερινά. Όχι το τίποτα, ούτε το πολύ. Το απλό, ναι, αυτό.

Άλλοτε σκέφτομαι πως η ζωή δεν θα είναι ποτέ η ίδια και ξέρω πως δεν θα είναι. Γιατί μια απώλεια είναι αρκετή να το καταφέρει. Ένα μόνο θετικό στοιχείο κρύβεται, η δύναμη. Πάντα θα παίρνεις δύναμη, πάντα θα τρέφεσαι με τις αναμνήσεις. Θα γίνεσαι ένα με το χώμα, αλλά θα ξαναγεννιέσαι μετά από αυτό.

Μια μέρα είναι ντε! Θα περάσει. Όπως πάντα..


















Η ιδέα του Diary of Bliss είναι της γλυκιάς Κατερίνας που μπορείτε να δείτε εδώ:

41 σχόλια:

  1. Καλο μηνα, Ευη!
    Οπως το ειπες... Μια μερα ειναι, θα περασει. Εχει γινει μοτο μου τον τελευταιο καιρο.
    Καληνυχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μήνα Εύη μου! βλέπω δεν είμαι η μόνη.. :) φιλάκια, καλή σου νύχτα..

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και καλό μήνα Εύη μου!
    Θα περάσει η μέρα κοριτσάκι μου, κι αν χρειαστεί να κλέψει και λίγο από την επόμενη δεν πειράζει! Πάλι θα περάσει.
    Η δύναμη που κρύβουμε μέσα μας είναι πραγματικά μεγάλη.
    Σου στέλνω ένα φιλάκι και μια ζεστή αγκαλίτσα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Παρασκευούλα μου!!! Έτσι όπως τα λες είναι. :) Σ'ευχαριστώ πολύ για το φιλάκι και την αγκαλίτσα και ανταποδίδω!! :)

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα!
    Δεν έχω να προσφέρω νότες αισιοδοξίας...έχω στερέψει από δαύτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μήνα Γεωργία μου! Θα τη βρούμε πάλι, που θα πάει! :)

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Εύη μου!Καλό καί ευλογημένο μήνα νά έχης!!Θά περάση καί αυτό!Πολύ σωστά τό λές!!Είδα τίς νέες σου δημιουργίες στό μαγαζάκι σου!!Super!!!!Καλοπούλητα!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Dimi μου!!! :) Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ, χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!! Καλό σ/κ και σε σένα Dimούλα μου, φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Όλα περνάνε (αργά ή γρήγορα!!!)
    ;-)
    Καλό μήνα κ' από εδώ κοριτσάκι μου, γλυκό!!!
    Σου αφήνω πολλά-πολλά φιλάκια κ'... πασπαλίζω το blog σου(!) με μπόλικη θετική ενέργεια!!!
    ;-)
    Σμουτς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά λες Γιάννα μου!!! :) Ευχαριστώ για το πασπάλισμα!!!! Ήταν ότι έπρεπε!!! :) φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Ευάκι μου!
    Η αλήθεια είναι πως αυτές οι σκέψεις βασανίζουν άσχημα το μυαλό μας, αλλά πάλι χωρίς αυτές τι θα ήμασταν; Πως θα παίρναμε αποφάσεις; Πως θα γινόμασταν καλύτεροι; Πως θα κρατούσαμε μέσα μας όλα αυτά που αγαπάμε;
    Η απώλια είναι κάτι τραγικό για την ανθρώπινη φύση μας...αν πιστέψεις πως η ζωή τελιώνει εδώ...γιατί αν πιστέψεις πως μετά συνεχίζεται μια ζωή καλύτερη σίγουρα θα είναι λιγότερο βασανιστικές αυτές οι σκέψεις... :-)
    Μην στεναχωρίεσαι...
    Μια αγκαλιά και πολλά φιλιά από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, συμφωνώ, πρέπει πολλές φορές να βασανιστεί και το μυαλουδάκι μας μπας και γυρίσει! :) Σ'ευχαροστώ πολύ για την αγκαλίτσα και τα φιλάκια, ανταποδίδω! :)

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Εύη μου και καλό μήνα!

    Οι σκέψεις είναι σαν τα αεροπλάνα... πετούν διαρκώς γύρω από το κεφάλι μας, αλλά δεν μπορούν να προσγειωθούν, παρά μόνο αν τους προσφέρουμε εμείς διάδρομο προσγείωσης! Κι εφόσον έχουμε την επιλογή, ας προσφέρουμε διάδρομο προσγείωσης μόνο στις θετικές σκέψεις!

    Φιλάκια πολλά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Funky! :) Μου άρεσε πολύ αυτή η προσέγγιση. Αν και σωστά το λες, πολλές φορές "λόγω καιρού" ούτε οι θετικές δε μπορούν να προσγειωθούν! Προσπαθούμε πάντα όμως!! :) φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. "Όχι το τίποτα..ούτε το πολύ.Το απλό.."
    Με άγγιξαν απίστευτα οι σκέψεις σου γιατί παρόμοιες κάνω καθημερινά. Καλό μας μήνα Ευάκι μου..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου ξέρω πως σε πολλά ταυτιζόμαστε, μιας και έχουμε μιλήσει πολλές φορές για πιο προσωπικά θέματα.. Σε νιώθω και με νιώθεις πιστεύω.. :) Καλό μήνα, φιλάκια πολλά!! Και σ'ευχαριστώ πολύ! :)

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα φίλη μου!!
    Πολλές φορές έχω και εγω αφεθεί στη δίνη των σκέψεων μου!Πόσες φορές έχω κλάψει,έχω πέσει στα πατώματα για δαύτες!Δεν είμαι πάντα δυνατή.Λυγίζω και εγω κάτω απο το βάρος τους δικού μου σταυρού.
    Μα όταν περνάνε,τελικά τις αγαπώ!Γιατί αν δεν ήταν εκεί,δεν θα με έκαναν πιο σοφή.Δεν θα μου έδειχναν εκείνους τους ανθρώπους που νοιάστηκαν για εμένα στα ''δύσκολα''μου.Δεν θα με ζέσταιναν όλες εκείνες οι ''διαδικτυακές''αγκαλιές που άνοιξαν για εμένα!!!
    Να ξέρεις οτι όλα περνούν.Αρκεί να μην είμαστε μόνοι.
    Σου χαρίζω λοιπόν ενα βραβείο,φιλίας και αγάπης!Γιατί είσαι ταλαντούχα,γλυκειά και τόσο ξεχωριστή!
    Είσαι φίλη κολλητή!!Για όλες εκείνες τις σκέψεις που ανταλλάξαμε,τα αστεία που μας έκαναν και γελάσαμε,τις ώρες που ''περάσαμε''μαζί!!
    Με χαρά λοιπόν,σου το δίνω:
    http://mystickland.blogspot.gr/2013/03/b.html

    φιλάκια πολλά πολλά!!
    η my σου*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. my μου!!!!! σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα όσα μοιράστηκες μαζί μου, για όλες τις συζητήσεις, για όλη τη στήριξη, για όλες τις σκέψεις! είσαι ένας άνθρωπος πολύ καλός στην ψυχή. χαίρομαι που σε έχω γνωρίσει. ευχαριστώ πολύ για αυτό το βραβείο! :) φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα Εύη μου.... :) και υπομονή όπως κάνουμε όλοι μας!!
    Ολα περνάνε...αρκεί να έχουμε φίλους..να περνάμε καλά και να γελάμε :))))))))))) Όσο μπορούμε...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μήνα!! όλα περνάνε, αλλά μέσα μας τι γίνεται! :) αρκεί να έχουμε φίλους, όπως το λες.. φιλάκια πολλα!!

      Διαγραφή
  11. Σκέψεις..όλοι γύρω μου είναι ο καθένας παρέα με τις σκέψεις του τελευταία..Ελπίζω να αρχίσουμε να να κάνουμε πιο θετικές σκέψεις σιγά σιγά! Καλό Σαβ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολλή σκέψη, πράγματι, δεν ξέρω τι φταίει.. σίγουρα θα έρθουν οι θετικές σκέψεις ξανά, άλλωστε πάντα έτσι γίνεται.. τουλάχιστον σε μένα..
      καλό Σ/Κ Μάρω μου, φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα Έυη με όμορφες σκέψεις
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. fantastic thoughts, sometimes its cool do think deep but sometimes not really healthy, thinking positive brings about positive energy, i love these :) great contents.
    Have a beautiful weekend.
    kisses.
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. you are right Kim, sometimes our thoughts are unhealthy. it is in our hand how we can handle them.. thank you!! have a wonderful weekend!!! kisses to you sweety!

      Διαγραφή
  14. Έτσι το παλεύω κι εγώ. Πότε με αισιοδοξία πότε πέφτοντας...
    Το μέλλον θα δείξει...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι, σκέψεις τρελές.. μετά περνάει και πάλι από την αρχή! φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. Καλό μηνα Ευη μου...αχ αυτες οι σκεψεις...ποσο βασανίζουν το μυαλό μας..ας έιμαστε αισιόδοξοι και να ελπίζουμε παντα στα καλυτερα!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μήνα Αλεξάνδρα!!! έτσι όπως το λες, συνεχίζουμε να σκεφτόμαστε αισιόδοξα και όλα καλά! φιλάκια

      Διαγραφή
  16. Καλό μήνα Ευάκι μου!!! Το ρητό της μανούλας σου, το λέει και η δική μου. Ο "σταυρός" κάθε ανθρώπου είναι νομίζω τόσο βαρύς, όσο μπορεί να το σηκώσει. Γι'αυτό βλέπεις άλλους να λυγίζουν με την πρώτη δυσκολία και άλλους να αντέχουν λίγο ακόμα. Το βάρος αυτό, είναι που δίνει δύναμη στον καθένα μας να γίνει καλύτερος, εξυπνότερος και σοφότερος. Μέσα από τα βάσανά μας δυναμώνουμε.
    "Να αναγεννάσαι μέσα από τις στάχτες σου" πόση δύναμη κρύβουν αυτές οι λέξεις, πόση αισιοδοξία!
    Σου στέλνω ένα βαρέλι αισιοδοξιά και ρακί να τα κατεβάσεις παρέατσι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Δημητρούλα μου! Αχ αυτό το βάρος.. Δε θέλω να δυναμώσω άλλο!!!! Ευχαριστώ πολύ για το βαρέλι αλλά και για τη ρακί!!! Δεν έρχεσαι να τα πιούμε παρέα? :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  17. Καλό μήνα γλυκιά μου!!! Είναι τόσο σοφά τα λόγια της μανούλας σου!!! Δύναμη χρειαζόμαστε... και αισιοδοξία!!! Σου τα στέλνω λοιπόν με πολλή αγάπη!!! :)
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Φωτεινή μου!! Αισιοδοξία, τη χάνουμε και τη βρίσκουμε ξανά! Σε ευχαριστώ πολύ και για τη δύναμη, και την αισιοδοξία, και την αγάπη! :) φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  18. Αχ αυτές οι σκέψεις..αλλά τα είπες όλα...
    "Όχι το τίποτα, ούτε το πολύ. Το απλό, ναι, αυτό."...σε αυτή σου τη φράση υποκλίνομαι..δείχνει τι άνθρωπος είσαι, όχι πως δεν το ήξερα δηλαδή...
    Να είσαι καλά Ευάκι μου...σκέψεις είναι πάνε κι έρχονται...και υπάρχουν πάντα κι εκείνες οι μέρες που χρειάζονται λίγο παραπάνω δύναμη...θα το παλεύουμε πάντα όμως!
    καλό μήνα σου είπα?..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα είπα και ξελάφρωσα.. Ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου, ξέρεις πόσο σε εκτιμώ κι εγώ. Ετσι είναι, το παλεύουμε πάντα! Καλό μήνα!! :) Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  19. Ολοι τον τελευταίο καιρό είμαστε σε σκέψεις! Και δυστυχώς δεν είναι και οι πιο ευχάριστες. Ευτυχώς ζούμε σε μια πανέμορφη χώρα και αρκρί να κοιτάξεις γύρω σου, να δεις τον ουρανό και να ονειρευτείς!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου έτσι είναι,, ευτυχώς κρατανε για λίγο αυτές οι σκέψεις.. φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  20. Πω! πω! Είχα καιρό να σε επισκεφτώ Εύη μου!! Τόσο που ούτε καλό μήνα δεν σου είπα!!!
    Σκέψεις.. που ευτυχώς ξεχνιούνται γρήγορα!! ;)
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοίτα καιρό κι εγώ που έκανα να απαντήσω!!! χαχα.. :) έτσι είναι, κρατάνε μεν λίγο αλλά τίποτα δεν ξεχνιέται!!! κα΄ποια στιγμή επανέρχονται!! φιλάκια!!

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...