23.1.13

Μαγαζάκια νέα!

Πρόσφατα σας παρουσίασα το μαγαζάκι Φρου Φρου και Αρώματα. Δείτε εδώ.
Σήμερα θέλω να σας παρουσιάσω δυο ακόμη μαγαζάκια..
Νέα μαγαζάκια όπως και το δικό μου. Δεν το κάνω από υποχρέωση, αλλά επειδή θέλω να τα μάθετε κι εσείς, έχουν πολύ όμορφα πραματάκια και τα δυο.

Το πρώτο είναι της αγαπημένης και γνωστής σε όλους μας εδώ στη Blogoγειτονιά της Demi Mist.
Για όσους δεν ξέρετε την Demi, να σας πω πως είναι ένας άνθρωπος καλοσυνάτος, μια νέα μαμά, που λατρεύει πολύ το βάψιμο, αλλά και της αρέσει να δημιουργεί διάφορα πραματάκια με τα χεράκια της.
Ένα από αυτά, είναι τα κοσμήματα με κρυσταλλάκια, αυτά που θα βρείτε και στο μαγαζάκι της στο Etsy.
Σας παρουσιάζω το αγαπημένο μου κομμάτι από τη συλλογή της..
















Αλλά ακόμη περισσότερα, μπορείτε να δείτε εδώ.

Το δεύτερο μαγαζάκι είναι της Νάντιας. Αγαπάει πολύ τα ζώα, αλλά και τα παιδάκια. Στο μαγαζάκι της μπορείτε να βρείτε όμορφα γλυκά αξεσουάρ για τα μπομπιράκια σας, ή μάλλον τις μπομπιρίνες σας!
Σας δείχνω εδώ ένα από τα αγαπημένα μου κομμάτια...














Για περισσότερα, μπορείτε να δείτε και εδώ.

Ελπίζω να σας άρεσε η βόλτα!


30 σχόλια:

  1. Το δεύτερο θα το επισκεφθώ με την πρώτη ευκαιρία, αλλά νομίζω πως στην περίπτωση της Demi έκανες μια παράληψη: Δεν ανέφερες ότι -εκτός των άλλων- με την προ-τελευταία της ανάρτηση, μας απέδειξε πως το θέμα "κουζίνα"... το 'χει!!!
    (Demi, μη με βρίζεις... Μέχρι εδώ ακούω τις φωνές σου!!!)
    ;-)
    Φιλάκια, Evonita-κι!!!
    Καλές δουλείες σε όλες σας!!!
    Εμπνεύσεις και κέφι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα, όντως!!! πώς μου ξέφυγε? έτσι και το δει, χα χα... να είσαι καλά!!! φιλάκια!!! ευχαριστούμε πολύ πολύ!!! :)

      Διαγραφή
    2. Χα, χα, χα! Θα σας ετοιμάσω μία σπεσιαλιτέ για να πείσω και όσους δεν έπεισα!
      Φιλάκια κοριτσάκια μου!

      Διαγραφή
  2. πολυ ομορφα μαγαζακια και τα 2!!!καλες δουλειες κοριτσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, έχουν όμορφα πραματάκια!!! να είσια καλά Αλεξάνδρα, φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Καλές δουλειές σε όλες σας!
    Θα περάσω σίγουρα μια βόλτα απο τα μαγαζάκια τους!
    φιλιά και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ θα σου πω χίλια μπράβο! Είναι πολύ όμορφη κίνηση να στηρίζεις κι άλλες φίλες!
    Φιλάκια κούκλα μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου γλυκιά, είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω. προσωπικά δεν το βλέπω καθόλου ανταγωνιστικά! η κάθε μια έχει το δικό της στυλ και ύφος. μου αρέσει πολύ να ενημερώνω για κάτι που είδα και μου άρεσε (έχω και tag εξάλλου, χα χα) αλλά και να στηρίζω τους ανθρώπους σε κάθε τους ξεκίνημα. και όχι από υποχρέωση όπως είπα ή για αντάλλαγμα, αλλά επειδή έτσι νιώθω και έτσι είμαι. δε χωράνε ούτε ζήλιες, ούτε φθόνος ανάμεσά μας. φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα αυτά που σου άρεσαν...Ωραίο χρώμα..Μετά το λιλά , το χρώμα που αγαπώ ειναι το βυσσινύ....Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και πόσα άλλα έχουν!!! :) ναι, είναι όμορφο χρώμα!!! :) είναι κοντά στο μοβ που αγπάς γιαυτό σου αρέσει!! :) φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Καλές δουλειές εύχομαι στα κορίτσια και φυσικά και σε σένα...δεν ήξερα πως έχει και η Demi μαγαζάκι..πωπω..έτσι που τρέχω τελευταία νιώθω πως χάνω τα καλύτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε Μαράκι! :) είναι και κείνης καινούριο, να το επισκεφθείς! φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Θα επισκεφτώ τα μαγαζάκια και των δυο κοριτσιών!
    Πολύ γλυκό εκ μέρους σου να τα παρουσιάσεις!
    Καλές δουλειές σε όλες σας! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Να είσαι καλά Παρασκευή μου! Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ! :) φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Σ'ευχαριστώ τόσο πολύ Ευάκι μου και για την παρουσίαση και για τα τόσο καλά σου λόγια!
    Ξέρεις ότι τα αισθήματα είναι αμοιβαία και είσαι από τα αγαπημένα μου κορίτσια!
    Σ'ευχαριστώ και πάλι!
    Είδα και τις δημιουργίες της άλλης σου φίλης. Πολύ όμορφες!
    (Θα περάσω να δω και τις άλλες σου αναρτήσεις, πάλι δεν προλαβαίνω να επισκεφτώ τις φίλες και μένω πίσω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ γλυκιά μου Demi! :) Μην αγχώνεσαι, δεν πειράζει!! Κι εγώ κάπως το έχω παραμελήσει το Blog..

      Διαγραφή
  9. Καλές δουλειές να έχουν τα μαγαζάκια!!! Πολύ ωραία κίνηση να τα παρουσιάσεις, Εύη!!! Είναι πολύ όμορφες οι δημιουργίες τους!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Χριστινάκι μου!! :) Και γω προσωπικά. :) φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  10. Μπράβο evonita που στηρίζεις τα κορίτσια. Πολύ ευγενική κίνηση.
    Να΄σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Και κείνες με στηρίζουν, είναι το λιγότερο που θα μπορούσα να κάνω! :)

      Διαγραφή
  11. Από την πρώτη στιγμή κατάλαβα πόσο καλό και γλυκό κορίτσι είσαι. Είναι υπέροχο αυτό που κάνεις και μπράβο σου που δεν το βλέπεις ανταγωνιστικά. Έτσι πρέπει να είναι για όλους. Η κάθε μια έχει το δικό της στυλ. Της φίλης Δημητρούλας το γνωρίζω ήδη αλλά θα μπω και στης Νάντιας. Θα μαζέψω και κανά φράγκο να ψωνίσω κιόλας. Φιλάκια πολλά σε όλες σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Δημητρούλα μου. Εννοείται πως δεν το βλέπω ανταγωνιστικά, όπως ξέρω πως κι εκείνες δεν το βλέπουν! Έτσι είναι, κάθε μια τα πραματάκια της φτιάχνει με το δικό της στυλ. Ακόμα και να συμπέσεις σε κάποια σιγά, δεν έγινε και τίποτα. Φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...