19.12.12

Tag Game by Positive Thinking

Μια από τις αγαπημένες μου blogoφιλενάδες, η Κατερίνα του Positive Thinking, σκέφτηκε το παρακάτω Tag Game και φυσικά δεν έχασα ευκαιρία!


















Οι ερωτήσεις της Κατερίνας και οι απαντήσεις μου...


1. Όταν έχεις κακή διάθεση τι κάνεις για ν'ανέβεις ψυχολογικά; 
Δημιουργώ κάτι για να ξεσπάσω ή παίρνω τα βουνά!! Πρέπει να διώξω την κακή διάθεση από μέσα μου με κάθε τρόπο!

2. Ένας καλός σου φίλος σε χρειάζεται.Με τι τρόπο θα τον βοηθήσεις;
Θα πάμε κάπου για καφέ/ποτό ή θα βρεθούμε σε κάποιο σπίτι και θα το ξενυχτήσουμε μιλώντας με τις ώρες και αναλύοντας τα πάντα!

3. Σ' έχει κάνει η κατάσταση που βιώνουμε στην χώρα μας να δεις κάποια θέματα διαφορετικά;
Νομίζω με έχει κάνει πιο συναισθηματική.. όχι πως δεν ήμουνα, απλά τώρα κλαίω με το παραμικρό..

4. Αν μπορούσες να αλλάξεις κάτι από τι θα άρχιζες;
Αν μπορούσα να αλλάξω κάτι στους άλλους θα ήταν η νοοτροπία!!! Αν μπορούσα να αλλάξω κάτι στον εαυτό μου θα ήταν η ανέχεια μου..

5. 2 χαρακτηριστικά που αναζητάς στην φιλία.
Αμοιβαία εμπιστοσύνη και ειλικρίνεια.

6. Τι θα άλλαζες στη δουλειά που κάνεις;
Τώρα δυστυχώς δεν έχω δουλειά, οπότε αυτό που θα άλλαζα είναι να έχω μια!!

7. Τι δεν θα συγχωρούσες;
Το ψέμα και την κοροϊδία. Τα μισώ, τα απεχθάνομαι και αν τα αισθανθώ και τα βιώσω σε μεγάλο βαθμό δεν τα συγχωρώ με τίποτα! 

8. Τι θα άλλαζες στον εαυτό σου;
Την υπομονή μου σίγουρα πρώτη απ'όλα. Ώρες ώρες απορώ με τον εαυτό μου πώς αντέχω ορισμένα πράγματα και καταστάσεις! 

9. Χωρίς τι δεν θα ζούσες;
Σίγουρα δεν θα μπορούσα να ζήσω μόνη μου! Η μοναξιά είναι ο χειρότερος εχθρός μου.

10. Ένα αγαπημένο σου μικρό απόσπασμα από βιβλίο ή ποίημα.  
"Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος, γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις."

Εσείς θα παίξετε?

34 σχόλια:

  1. Το είδα κι εγώ στην Κατερίνα και φυσικά θα το κάνω κι εγώ, μιας και μου αρέσουν (το 'χω γράψει πολλές φορές νομίζω!) τα Tag Game! Μου άρεσαν Εύη μου οι απαντήσεις σου και ειδικά εκεί που λες ότι θα άλλαζες την "υπομονή σου" Κι εγώ απορώ πολλές φορές με τον εαυτό μου....Μα τόση γαϊδουρινή υπομονή πια; Έλεος! Χαχα! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε περιμένουμε λοιπόν!! :) Γαϊδουρινή δε λες τίποτα, χα χα.. φιλάκια, καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  2. Σίγουρα! Με τη πρώτη ευκαιρία θα απαντήσω στις ερωτήσεις!

    Christina by christinaeseyes.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα Χριστινάκι, εννοείται περιμένουμε!! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα!!!
    Συμφωνώ φίλη μου....και κοίτα να δεις σύμπτωση!!!
    Την τελευταία απάντηση την έδωσα και εγω:):)
    Φιλί:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα!!! χα χα, φοβερό δεν είναι? όπως σου είπα μας έχει ξανατύχει κιόλας!!! :) δε με πειράζει εμένα, τι να κάνουμε, ταυτιστήκαμε!!! :) φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Εβονίτα μου! Ειναι ωραίο να γνωριζόμαστε, έστω κι έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελενίτσα!!! Ναι, είναι πολύ ωραίο.. Να παίξεις,ε? :) φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Εβονίτα, με το καλό μια δουλίτσα με το νέο έτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα!
    Υπέροχες απαντήσεις!
    Σου εύχομαι ολόψυχα να βρεις δουλειά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα γλυκιά μου @iris!!! σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!! φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα!! Σ'ευχαριστώ Ευάκι μου που απάντησες!! Μου άρεσαν όλες και ταιριάζουμε στις 3,4,5,7 και 9!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερινάκι μου!!! Εννοείται πως θα έπαιζα!!! :) σε ευχαριστώ!!! σε πολλά ταιριάζουμε!! :) φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  8. πολυ καλη επιλογη το αποσπασμα!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφες απαντήσεις
    Θα παίξω και εγώμε την πρώτη ευκαιρια
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία Έλενα, θα περιμένω τις απαντήσεις σου!! φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. χμμμ, βλέπω κι εσύ το ίδιο θεματάκι, ε? τι θα κάνουμε, μου λες? :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα Εύη μου!
    Ωραίες και οι δικές σου απαντήσεις και συμφωνώ απόλυτα!!
    Από ότι είδα έχετε ήδη παίξει όλες οι φίλες...μόνο εγώ έμεινα:)
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Παρασκευή μου!!! Σειρά σου τώρα!!! :) φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  12. Όμορφες απαντήσεις Εύη μου!!! Ειδικά η τελευταία!! Εξάλλου χωρίς τις περιπέτειες και τα εμπόδια, τι αξία θα είχε η Ιθάκη από μόνη της;;;
    Φιλάκιααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χριστινάκι μου! :) έτσι ακριβώς είναι, μόνη της η Ιθάκη τι αξία θα είχε, καμία!!! φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  13. Γεια σου Εύη!!! Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου!!! Στενοχωρήθηκα που δεν μπορούσες να συμμετέχεις στο διαγωνισμό αλλά δεν πειράζει την επόμενη φορά θα βρούμε κάποια λύση!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Έλενα!!! Σε ευχαριστώ πολύ!! :) Δεν πειράζει, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!! :) φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  14. Μού άρεσαν όλες οι απαντήσεις σου Εύη μου!Μέ τό καλό καί σύντομα νά βρής μιά δουλειά κοριτσάκι μου!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Dimi! Και φυσικά ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου.. :) φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  15. Πολύ ωραίες και οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και βεβαια θα παιξουμε μολιχ βρουμε χρονο για αναρτηση:)
    Ομορφες απαντησεις. Συμφωνω με 2 3 4 5 7 9

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια!!! Πολύ χαίρομαι!! Ευχαριστώ Δημητρούλα!!φιλάκια!

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...