9.11.12

8. something you do everyday

8.....................................................





















Καθότι και πολυάσχολη, πολλά είναι αυτά που κάνω κάθε μέρα, όμως αυτό που δεν ξεχνώ να κάνω τελευταία είναι να χτενίσω τα μαλλιά μου με αυτή την υπέροχη βούρτσα που μου πρότεινε η γλυκιά Rafalena σε αυτό το post της http://omorfoblogaki.blogspot.gr/2012/09/tangle-teezer.html

Δείτε γιατί! Φυσικά δεν έχασα ευκαιρία.. :)  χα χα..

Και επειδή για μαλλιά μιλάμε, έχω να σας δείξω και μερικά φοβερά χτενίσματα (τα περισσότερα υπερπαραγωγές) να πάρετε ιδέες για τα Χριστούγεννα. Όλες οι φωτό από το pinterest.































































Και φυσικά μπορείτε να δείτε μερικές ιδέες και εδώ ...

12 σχόλια:

  1. Η βούρτσα μου έκλεισε ματιά όταν διάβασα την ανάρτηση της Rafalena.:)
    Από τα χτενίσματα μου΄άρεσε πολύ το δεύτερο. Τρελούτσικο και η κοπελιά κουκλάκι σκέτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα κι εμένα, τυχαία την πήρα? χα χα.. να'ναι καλά η Rafalena! κι εμένα μου αρέσει το δεύτερο είναι και πιο προσιτό.. κούκλα είναι πράγματι, πανέμορφη.

      Διαγραφή
  2. Κάπου πήρε το μάτι μου αυτή τη βούρτσα!!
    Είναι στα αλήθεια τόσο καλή;;
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στης Rafalena το blog! :) είναι πολύ καλή, εγώ έχω παρατηρήσει μεγάλη διαφορά και σκέψου τα μαλλιά μου είναι πολλά, χοντρή τρίχα! :) φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Τι ωραία χτενίσματα!
    Εύη μου, είσαι από τα αγαπημένα μου κορίτσια και αν δε με βλέπεις εδώ κάθε μέρα είναι μόνο επειδή δεν προλαβαίνω! Αλλά δε σε ξεχνάω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) κι εσύ είσαι από τις αγαπημένες μου! :) μην ανησυχείς, δεν παρεξηγώ, κατανοητό.. κι εγώ ότι μπορώ κάνω!! :) ο καθένας έχει το δικό του πρόγραμμα και δεν είναι πάντα εύκολο. και πόσο μάλιστα εσύ που είσαι και μητέρα! :) φιλάκια, ευχαριστώ πολύ Demi μου!

      Διαγραφή
  4. ευχαριστω πολυ για την αναφορα Ευη.<3!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Rafalena μου αλίμονο!! :) εγώ ευχαριστώ! να είσαι καλά, φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Πάω να δω τη βούρτσα...καλά, τα χτενίσματα είναι κάτι παραπάνω από υπερπαραγωγές...φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά και εγώ μετά το ποστ της Ραφαλένας έχω μπει σε πειρασμό χιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αξίζει πάντως, τουλάχιστον σε μένα κάνει καλή δουλειά! :)

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...