25.9.12

Diary of Bliss: 3η Εβδομάδα

3η εβδομάδα του.. Diary of Bliss.. / "Η χαρά της ζωγραφικής" 















Αγαπημένο μου ημερολόγιο...
Η ώρα είναι 18:13. Σήμερα ήταν μια πολύ ήσυχη μέρα. Η ζέστη αφόρητη, θάλασσα δεν πήγαμε! Κάναμε όμως κάτι άλλο.. Ανάψαμε το φούρνο. Μιαμ μιαμ.. Μαγειρέψαμε ψητό αρνί μπούτι με πατάτες, στη γάστρα. Τι απόλαυση! Τώρα έχω δουλίτσα, να τελειώσω τους πίνακες και αντί να κάνω αυτό, κάθομαι εδώ και σου γράφω. Αλλά δε θέλω να έχεις κι εσύ παράπονο πως σε ξεχνάω. Αυτό το κακό συνήθειο με πάει πίσω. Δε γίνεται να θέλω να κάνω όλα τα πράγματα μαζεμένα, γίνεται? Λοιπόν, δεν έχω πολλά να σου πω σήμερα, σε χαιρετώ, πάω για ζωγραφική, να χαθώ στα χρώματα, να λάμψει το μάτι μου βρε παιδί μου! Η δημιουργία, πάνω απ' όλα!


Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής είναι:

36 σχόλια:

  1. Γειά σου Εύη! Η δημιουργία πάνω από όλα πραγματικά. Ειδικά αν πρόκειται για καλλιτεχνικές δραστηριότητες, ταξιδεύεις σε άλλους κόσμους...
    Καλή συνέχεια και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Irma μου, θα συμφωνήσω πως με οι καλλιτεχνικές δραστηριότητες μας ταξιδεύουν! καλό βράδυ, ευχαριστώ. Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Ναι η δημιουργία είναι φάρμακο.
    Είναι βάλσαμο. Είναι ηρεμιστικό, καταπραϋντικό αλλά και εθιστικό. Όταν ξέρεις ότι τα καταφέρνεις δεν μπορείς να την εγκαταλείψεις ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλές δημιουργίες ! Εγώ τα έχω παρατήσει λιγάκι ;-)
    Έχω έναν πίνακα στο καβαλέτο πολύ πολύ καιρό κι έχει κολλήσει το θέμα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!! Αν το θέμα είναι ελεύθερο, τότε θα πρέπει να έχεις έμπνευση για να προχωρήσεις, οπότε σε καταλαβαίνω που το έχεις αφήσει.. Να το κοιτάς κάθε μέρα και θα πιάσεις πάλι τα πινέλα, είμαι σίγουρη! χαίρομαι που έχουμε ένα ίδιο χόμπι! :) φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. :)) Δημιούργησε και άσε το ημερολογιάκι,δεν θα κρατήσει μούτρα!!Μου το εκμυστηρεύτηκε!!χιχι
    Πάντως θα ήθελα πολύ να τα δω όταν γίνουν είτε από σενα είτε από τις νικήτριες,να τα θαυμάσουμε κι εμείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα, λες,ε? :) ε, αφού στο εκμυστηρεύτηκε εσένα Κατερίνα μου τότε πραγματικά δεν ανησυχώ μιας και είναι δικό σου δημιούργημα! χι χι.. ναι αμέ, ευχαρίστως! εγώ τα φωτογράφισα ασπρόμαυρα, μένει το έγχρωμο τώρα!! για να δούμε αν θα αρέσουν και στα κορίτσια από κοντά! :) φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  5. Aχ..δεν γίνεται να τα κάνουμε όλα μεμιάς!!
    Εχω και εγω ενα σωρό εκκρεμότητες..να δω πότε θα τις ολοκληρώσω!
    φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα να πάνε, κι εγώ μια από τα ίδια! αν και το να έχεις παιδιά φαντάζομαι είναι πολύ πιο δύσκολο.. Σιγά σιγά θα γίνουν όλα πιστεύω! Ας μην αγχωνόμαστε για να είμαστε καλά! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ νόστιμο φαγητό φτιάξατε Εύη μου!Τί ωραία πού ξέρης νά ζωγραφίζης!Καλό βράδυ!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βγήκε πολύ καλό και ήταν και φρεσκοσφαγμένο το αρνί, δε μύριζε καθόλου, μούρλια! χι χι.. είναι ωραία ασχολία, μόνη μου έμαθα, είπαν το χα έμφυτο! :) χι χι, καλό βράδυ, φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. Καλές δημιουργίες γλυκιά μου. Έχεις αρκετη δουλειά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ marie!! Τώρα μόλις τα τέλειωσα τα καμβαδάκια! Βλέπεις την ώρα, έτσι? :) Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. τέλεια απασχόληση!!!εγω ούτε μια ευθεία δεν ξέρω να φτιάξω....
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι ναι!! χα χα, έλα τώρα που δε μπορείς ούτε ευθεία να τραβήξεις! χι χι.. φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. Καλές δημιουργίες και προσοχή στο κόκκινο! χιχιχι
    Σκέφτομαι να αρχίσω μαθήματα ζωγραφικής...ως τώρα μόνο στην "αφηρημένη" τέχνη έχω κλίση.
    Καλή συνέχεια! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α πολύ ωραία, γιατί όχι?? Το κόκκινο πήρε φωτιά!!! χα χα.. Έτοιμο!!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  10. ποτέ μου δεν είχα ημερολόγιο! Πάντα ατζέντες, από μικρή, δε ξέρω πως μου είχε κολλήσει έτσι. Όπως και να έχει απολαμβάνω να διαβάζω τα δικά σας!!! Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίες και οι ατζέντες. Κι εγώ δεν είχα πάντα, κάποιες φορές μόνο διατηρούσα! Να είσαι καλά, φιλάκια!!

      Διαγραφή
  11. Εύη μου δημιουργείς και τελειωμό δεν έχεις;; Ξέρω πόσο σου αρέσει όμως, οπότε το θεωρώ "καλή" κούραση!! χιχι! Όμορφα να περνάς πάντα, και ότι κι αν κάνεις, να το αγαπάς :)
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλος οι δημιουργίες... προς το παρόν!!! έχω ακόμη κάτι εκρεμμότητες άλλες.. Απίστευτα όμορφη κούραση νιώθω και πέφτω για νάνι! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  12. καλησπέρα
    πολύ ωραία τα γράφεις , τα παρουσιάζεις
    καλή ζωγραφική (ακόμα ένα κοινό μας) χιχι
    καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου!!! :) Η ζωγραφική είναι πάθος!!! Καληνύχτα, φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  13. Αρνάκι με πατατούλες στο φούρνο.. Φουρνο με ξύλα να υποθέσω.. Αχ εσυ θα μας τρελάνεις..

    Δείξε μας και κανενα μπίνακα σου..
    Εγώ δεν έχω καθόλου ταλέντο στη ζωγραφική. Μπορώ να φτιάξω μόνο το κλασικό σπιτάκι με το δεντράκι δίπλα..(νηπιαγωγείο style)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι καλά υπέθεσες ξυλόφουρνος! χα χα.. Θα σας τους δείξω, κανένα πρόβλημα!! Τώρα που ετοιμάστηκαν! :) Και το σπιτάκι με το δεντράκι ωραίο το βρίσκω!! :) χα χα.. Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. Πόσο ωραίο είναι που μπορείς να ζωγραφίζεις..
    Πάντα ήθελα να ασχοληθώ με κάποια τέτοια τέχνη αλλά τα χέρια μου δεν είναι ικανά...
    Έτσι βρήκα συντροφιά στα αγαπημένα μου βιβλία, να χάνομαι και να γεμίζω στιγμές!!!!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα βιβλία είναι πολύ όμορφη ασχολία, οπότε μια χαρά και πάλι! :) Σ'ευχαριστώ, φιλάκια πολλά!! :)

      Διαγραφή
  15. Σε ζηλεύω για δυο πράγματα..το ένα είναι που μπορείς και χάνεσαι στα χρώματα...το άλλο είναι το αρνάκι με τις πατάτες στη γάστρα....χαχα!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Περιμένω με ανυπομονησία το πινακάκι μου! Καλή συνέχεια!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλές δημιουργίες! Να μας τις δείξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η δημιουργία είναι το παν.
    Ελπίζω να μας τους δείξεις.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σημαντική η δημιουργία στη ζωή μας!! Θεωρώ πως σε όλους τους τομείς πρέπει να είμαστε δημιουργικοί!! Φυσικά και θα σας τους δείξω, φιλάκια πολλά!! :)

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...