11.8.12

Summer Bliss - Week 6 / Μαράντο

Χτες πήγαμε για ουζάκι! Εμ, καλοκαιράκι χωρίς θαλασσινά και ουζάκι γίνεται? Δε γίνεται!!
Πήγαμε στο Μαράντο..

Το ουζερί Μαράντο βρίσκεται στην παραλιακή του Ηρακλείου, πάνω στο δρόμο, αλλά και δίπλα στη θάλασσα!






Πάρτε μια γεύση..















Παραλάβαμε το μενού
και ξεκινήσαμε να σημειώνουμε!














Χμμμ...


καλαμαράκια..


πατάτες τηγανιτές..


σαγανάκι..








μα και μύδια αχνιστά
με ντομάτα και βασιλικό,

σερβιρισμένα μέσα σε ένα πανέμορφο κοχύλι!










Είχαμε και κέρασμα, ναι! Ήρθε η ώρα να σας το δείξω:





Καβουράκι κερασμένο από το κατάστημα..

πρώτος μεζές με το ουζάκι μας..









Έτσι όμορφα φάγαμε και ήπιαμε..


***********************
H ανάρτηση αυτή είναι μέρος μιας φωτογραφικής πρόκλησης 
για την οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ.


34 σχόλια:

  1. Αααχ τι ωραία θαλασσινά..και ακόμα καλύτερα να είσαι στην Κρήτη!!Καλό σαββατοκύριακο κοπέλα μου! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι και ήταν και πεντανόστιμα!!! καλά είναι, δεν έχω παράπονο.. Σας περιμένω! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Συμφωνώ με την Κατερίνα!!τι πιο όμορφο;
    Καλημέραααα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία τα θαλασσινά αλλά θα συμφωνήσω ότι το πιο όμορφο κομμάτι είναι ότι μπορείς να τα χαρείς στην Κρήτη ανα πάσα στιγμή.. για μας πρεπει να αποτελούν μέρος των διακοπών μας... μήπως έχεις πάει στις πηγές της αργυρούπολης.. θα είναι φοβερές οι φωτο και το φαγήτο.. αχ να ήμουν εκεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, όντως.. και το συγκεκριμένο μαγαζί είναι ανοιχτό και το χειμώνα!!έχω πάει στην Αργυρούπολη, βέβαια!! Είναι ο νονός της αδερφής μου από κει!!! όμορφα είναι πολύ!! Ελάτε καμιά βόλτα!!!! :)

      Διαγραφή
    2. μακάρι να γίνοταν να το συνδυάζαμε έστω και για λίγες μέρες αλλά μετα την Ταυλάνδη ερχόμαστε Ελλάδα και θα έχουμε μετακόμιση.. όποτε δεν θα έχουμε χρόνο!! πάντως κάποια στιγμή σίγουρα θα ξαναπεράσουμε από τα μέρη σου!!! φιλιά!!!

      Διαγραφή
    3. Ωραία θα ήταν!!! Θα σας περιμένω, φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Δεν τρώω μύδια αλλά πιστεύω ότι αν τα έβλεπα ετσι μπροστά μου σερβιρισμένα μεσα στο κοχύλι θα δοκίμαζα....όσο για το ουζάκι και τα θαλασσινά γενικά, τι καλύτερο!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απόλαυση τα θαλασσινά.. Σίγουρα θα δοκίμασες, δεν μπορώ να σου περιγράψω τη νοστιμιά!! Η σάλτσα ήταν δε μοναδική!!! χι χι.. Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Να περνάτε πάντα τόσο όμορφα εύχομαι και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα, κι εσύ να περνάς πολύ πολύ όμορφα εύχομαι!! Φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  6. Τι ωραία που θα τα περάσατε!!! Λατρεύω τα καλαμαράκι!! Στείλε λίγα κι από εδώ!! χαχα! Υπέροχες φωτογραφίες.. μου άνοιξες την όρεξη!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι μου εγώ λέω να μη στείλω, αλλά να έρθετε εσείς από δω και να πάμε!!!! χι χι.. Σε ευχαριστώ πολύ, φιλάκια πολλάααααα!!! :)

      Διαγραφή
  7. Κι εγώ στα καλαμαράκια κόλλησα...μπορώ να τρώω μόνο καλαμαράκια..τόσο μου αρέσουν!!
    Αχχχχ...με τις όμορφες φωτογραφίες σου ένα είναι σίγουρο....θα φεύγουμε από δω και θα τρέχουμε να φάμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μμμ πολύ όμορφα όλα! Μου άνοιξες την όρεξη χεχεχε Φαίνονται πάντως πεντανόστιμα! Καλή συνέχεια σου εύχομαι! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα φιλενάδα μου, χαίρομαι όταν σε επισκέπτομαι να σε βρίσκω να πέρνεις βραβειάκια και να περνάς όμορφα με την παρέα σου, πάντα έτσι καλή μου πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Βάσω μου! Είσαι πολύ γλυκιά, πάντα μου λες τόσο όμορφα λόγια.. σε ευχαριστώ! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφα όλα..και ειδικά τα μύδια στο κοχύλι..αν και δεν τα τρώω αν τα έβλεπα έτσι ίσως να δοκίμαζα..Ελπίζω να περνάς καλά
    κουκλίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!! Εύχομαι κι εσύ να περνάς πολύ πολύ όμορφα!! :)

      Διαγραφή
  11. Delicious post!!!
    Have a wonderful weekend!! and my G+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς σέ βρήκα!Πώ πώ μεζεδάκια!!Τά καλαμαράκια,αδυναμία μου!!Καλό Σ/Κ!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες στο blog μου!! Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!! :) φιλάκια!

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...