16.5.12

day 16. what you're reading

Σήμερα είχα πολύ γεμάτη μέρα και δεν πρόλαβα να διαβάσω και πολλά από τα συνήθη. Το τελευταίο πράγμα όμως που διάβασα για σήμερα ήταν το ασφαλιστήριό μου. Όχι, δεν συνέβη κάτι για όσους αναρωτιούνται, απλά μου έφερε την ανανέωση ο ασφαλιστής μου και έπρεπε να ρίξω μια ματιά.


day 16. what you're reading {a book, a newspaper, a blog, a sign, a note etc}


Η ανάρτηση αυτή είναι μέρος μιας φωτογραφικής "πρόκλησης".
Ελληνικά ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής είναι:
Νέες συμμετοχές είναι πάντοτε ευπρόσδεκτες!

6 σχόλια:

  1. Ακόμη και με το ασφαλιστήριο, η φωτογραφία σου είναι υπέροχη!! Πως τα καταφέρνεις;; χαχα! Θέλω επειγόντως μαθήματα φωτογραφίας!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ευχαριστώ πολύ Taelia μου!!! Παραδίδω μαθήματα φωτογραφίας αν θέλεις αλλά ασπρόμαυρης που το κατέχω! Χί Χί!! Φιλάκια ;)

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω, αυτό βρέθηκε μπροστά μου και διάβαζα!!! Χί Χί :)

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...