24.5.12

Βραβεία γεμάτα αγάπη!

Πολύ πολύ χαίρομαι που απέκτησα και άλλα βραβειάκια!! Θα στολίσω και το blogάκι μου! Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στην Taelia που με σκέφτηκε.. Τα δέχομαι με πολύ αγάπη και χαρά!

Θα ξεκινήσω με το πρώτο που έχει και κανόνες:
1.Να ευχαριστήσω την Taelia για το πολύ όμορφο βραβείο που μου χάρισε και να βάλω σύνδεσμο για το Blog της Taelia στο site μου! Μα φυσικά!










2.Να σας το δείξω, που με μεγάλη χαρά το έκανα μόλις!
3.Να διαλέξω άλλα 5 blogs με λιγότερους από 200 ακόλουθους και να το χαρίσω:
Το χαρίζω λοιπόν με τη σειρά μου στα εξής blog:
Στα κορίτσια του Ανθομέλι
Στη Marian
Στην Άννα-Μαρία
Στην Amaryllis και
Στην Ειρήνη
4. Να ειδοποιήσω τα άτομα στα οποία χάρισα το βραβείο! Πολύ ευχαρίστως!

Να ευχαριστήσω για την υπέροχη καρδιά της, τη Μαρία Βιλλιώτη, που απλόχερα δωρίζει σε όσους τη θελήσουν!

Επίσης ευχαριστώ ξανά την Taelia για τα υπέροχα βραβεία που μας μοιράζει σε όσους δεν τα έχουν, όπως εγώ! Πολύ ευχαρίστως να τα μοιράσω κι εγώ σε όσους τα θέλουν! :)




6 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που δέχτηκες τα βραβεία μου!! Εύχομαι να πάρεις πολλά πολλά ακόμη για να στολίσεις το σπιτάκι σου!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ που μου τα πρόσφερες!! Ελπίζω στο μέλλον να αποκτήσω κι άλλα!!! Ευχαριστώ και πάλι πολύ! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Γλυκιά Εβονίτα (αλήθεια από που βγαίνει το όνομά σου;) ευχαριστούμε πολύ πολύ για το βραβειάκι και ευχόμαστε να πάρεις πολλά ακόμα!Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είστε καλά!! Ευχαριστώ και χαίρομαι που το δεχτήκατε! :) Όσο για το Εβονίτα είναι μεγάλη ιστορία, αλλά θα σας την πω. Είναι περίπου καλλιτεχνικό ας πούμε, δε με λέει κανείς έτσι. Με λένε Εύη αλλά μικρή με φώναζαν και Εβίτα. Στην εποχή της Rave μουσικής, μια ξαδέρφη μου με έλεγε Εβόνι. Κι έτσι συνδυαστικά προέκυψε και το Εβονίτα!! :)

      Διαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι!
    Πολλές ευχές στο μπλογκ σου να παραλάβει και άλλα πολλά βραβεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά! Σε ευχαριστώ πολύ!!! :) Το ίδιο εύχομαι και σε σένα!

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...